HE HE :)

hejhejhej, jag kom nyss hem från jennöö. Eller nyss och nyss, för en halvtimme sedan kanske... sitter här vid datorn och gör absolut ingenting. Ska snart sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon,. Måste upp ur sängen vid 7 för jag ska vara hos Jenny klockan tjugo över 8 senast :) det ska jag fixa... Så det är nog bäst att jag hoppar i sängen snart, för jag måste nog ta en dusch innan jag drar iväg också, buhuu. Blä, hatar att duscha på morgnarna, men det är väl sådant som  man får ta i denna situation.
I stan ska i alla fall jag köpa lite skolprylar till skolan börjar, blir nog en loggbok och block. Sen tar vi nog en fika någonstans medans hennes mamma klipper sig :) mysigt!

Nej, kjag börjar faktiskt bli lite sömnig, men innan jag går och lägger mig ska jag borsta tänderna och läsa vad som står i mitt sms som jag nyss fick..
Ni får ha de bra..

Puss Martina

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har jack, din pojkvän lärt sig simma än? Ja, det börjar närma sig.. Jag menar när ni ska åka en vecka utomlands för första gången, till Finland :) Äntligen får han använda sitt pass, gubben din!! :)

2008-08-20 @ 14:41:12
URL: http://www.nogg.se/jennyjohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0