Halloooo!

Hejhej, vad gör nii för något? Jag kom hem till pappa för ett tag sedan, nu sitter jag hör vid datorn. Har nyss ätit middag. Gott med mat för jag var riktigt hungrig...

Idag har jag klippt mig hos Anna, jag vart mycket nöjd. Tack tack tack så mycket Anna! Det blev att klippa page. Jag har aldrig vågat att klippa av mig så mycket hår, men nu gjorde jag det äntligen, känns riktigt bra, och jag trivs redan i det.
Kanske lägger upp en snyggisbild på frillan min, mihih!

Imorgon måste jag ge mig ut på jakt igen efter en kalender. Finns inte så många ställen i Hallsta att kolla på, men får väl gå in på bokhandeln, den enda bokhandeln här i hallsta! Hittar jag ingen där så ger jag upp. Då får det bli de skolan erbjuder, haha!
Men sist jag var där som var för ungefär en vecka sedan, då hade dem i alla fall hysteriskt mycket kalendrar. Hoppas att det finns kvar :)

Jag känner mig så glad. Skolan börjar snart och ska bli så soft att sysselsätta sig med något istället för att gå hemma hela dagarna, det blir långtråkigt i längden.

Nu ska jag kolla runt på dem andra bloggarna och chilla lite framför datorn.. Ha en fin kväll!!

Puss Martina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0