Freeeeddaaag.

Idag är det fredag, och jag vaknade och gick upp runt 10.00 idag, ja det börjar bli allt tidigare varje morgon nu, Det är bra så att jag inte försover mig första dagen i skolan, hah.. Det skulle ju inte vara så bra!

Der regnar som vanligt ute... tänk om man kunde vakna till skinande solsken. Men det får man nog aldrig vara med om i år igen, höh. Sommaren är nog över sorgligt nog!! Men denna sommar har varit så jäkla bra alltså..
Umgåsts massa med alla vännerna och varit i London,  jobbat och en massa. De känns som jag aldrig har varit hemma denna sommar, men det är skönt, då har man i alla fall utnyttjat denna sommar också...

Nu ska jag äta frukost innan jag svälter ihjäl..Jag är mycket hungrig.. Ha en bra dag!

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0