främmande idag.

Alå alå, jag sitter här och har precis skjutsat Petra, min syster till sin kompis. HAHA! Ja, man måste ju som sagt vara snäll lite då och då. Hah.
Min syster, min farmor och min farbror kom nyss hit. Mycket trevligt. Vi har som tradition varje lördag att dem kommer hit och bastar och så, fast det är sällan jag bastar för jag är inte så förtjust i det. Fast ibland kan jag känna att:" fyfan vad skönt det skulle vara att basta nu" så då brukar jag hänga på, men inte annars, då föredrar jag hellre en lång, varm och skön dusch istället.
Senare ikväll ska Sofia och jag dra in till stan, vi får skjuts av min låtsasmamma sen får vi se när vi drar hem. hihi! Hoppas det blir roligt. Brukar bli mycket galet när vi är i farten. Men det är det som är poängen lixom. höh!

Jag ska nog hoppa in i duschen nu, ni kan ju kika in lite senare för att kolla in outfiten för dagen. Vi hörs senare gott folk! :)

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0