fitnessmacka!

Nyss tryckte jag i mig en hel fitnessmacka, inte vet jag vad det är för speciellt med den sortens mackan men god var den i alla fall i alla fall om man lade i lite: ost, skina, tomat, gurka och fetaost, då blev den mucho smarrig. hah!
Förresten vart det ingen present idag eftersom min kära kompis bestämde sig att bjuda sin syster på bio istället. Jag tycker att det var en mycket bra idé, bra gjort Sofia! haha.. Jag var i alla fall hos farmor idag och fikade, det bjöds på munk och svartavinbärs saft, det var en bra kombination för det smakade gudomligt ska jag berätta för er. Jag tror jag aldrig har varit hos min farmor utan att hon inte har bjudit på fika. ( undra om jag fick till de där, hoppas ni förstår) alltså alltid när man ärdär får man fika, har aldrig varit där utan att jag inte har fått fika. Jaja, så är farmödrar, tycker om att bjuda på saker och ting, och dessutom är dem obeskrivligt gulliga också. Samtidigt som jag hälsade på min farmor fick jag mig en promenad också, det var skönt men det var riktigt kvavt i luften idag, jag som trodde det var kallt och regnigt, men icke! När jag kom ut med min höstjacka och hela alltet så var det så äckligt varmt så jag var tvungen att ta av mig jackan.

Well well, sitter här i sängen mätt efter min fitnessmacka, finns 2 stycken kvar, en som jag kan käka till frulle imorgon! Känns bra!
Nu ska jag kolla på film, vet inte än vad det blir. Ska försöka få över Sofia hit också. Men hur jag ska lyckas med det, det återstår att se! Hon har ju som sagt tränat Volleybolli så hon är säkert helslut! Ha det bra. Puss!

Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0