fetaostsallad.

Nu har jag stårr och gjort mig en rejäl fetaostsallad to tha family, kommer bli såå gott! Nu väntas bara örtbröden som snart ligger i ugnen och ska bli klara, Det kommer smaka underbart! Fast glömde dock kycklingen som skulle vara ett plus till salladen. men den får vi ta med nästa gång. Ja, jag hade inget att göra medans jag väntade på att ugnen skulle bli klar så jag satte mig här och bloggade litegranna, det är ju trevligt tycker jag. Nej, nu ska jag gå och kolla om ugnen har blivit klar annars måste det ju vara något fel på den för nu har jag väntat i allt för lång tid, nu orkar jag inte vänta mer. Jag är hungrig! Ha det så bra!

Martina



Kolla hur gott det ser ut. Fast min ser dubbelt så mycket godare ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0