en sann vän!

Det finns en människa här på jorden som jag ser upp till lite extra och det är min bästa vän och livskamrat Jenny Frank. Det finns nog ingen omtänksammare och bättre människa än henne. Hon har alltid funnits där om det varit något, det är nog inte bara jag som tycker såhär mene jag ville bara skänka en liten tanke till dig min älskade vän!!
Mja, fifan vilken brud alltså, kan inte annat än tycka om! :*
Vi har faktiskt varit vänner i snart 15 år, deni! hihi

Men dig behöver jag deffenitivt inte, blää! Nu har jag insett vad jag egentligen gett mig in på,  något dåligt jävla skit och inom mig finns endast en äcklig jävla ljup ångest usch blä fy... shame on me!!! Varför lyssnade jag inte ens från början? Nej, därför att jag är så jävla envis och ska alltid tro det bästa om en person.. Jag känner att det jag har gjort är fel fel fel, det här är inte bra för mig. Jag både känner och vet det, du är inte min typ och dig kan jag inte dela någonting med mer, jag kände inte igen mig själv...men hujedamig vad jag tycker om er mina vänner. Det finns inga bättre, eller jo min familj men det kan man ju räkna ut ändå!
Det är såhär jag älskar livet, på det här viset ska det vara. Allt är nu perfekt! Men sedan finns det ju vissa undantag, men det är ingen världslig sak, bara en liten plutt i universum.

Slutsnackat om det, nu har jag packat min väska, så jag funderar på att snart fara till mamma. Eller inte före 4 för då slutar mamma jobba. Men åker väl dit efter 4 någon gång... tills dess vet jag inte vad jag ska hitta på, måste kolla vad jag ska ha på mig ikväll också, jag har ingen blekaste vad jag ska ta! Jag har inga kläder dessutom, blää! Shoppingabstinens har jag också... vad jag klagar! Men sådanna dagar har man ju faktiskt också, höh! :)

Nu har det slutat regna och solen tittar förvånadsvärt fram. Kors i taket, det trodde man aldrig.. Men bara för jag sa de där så börjar det väl säkert att regna vilken sekund som helst...

Nu ska jag kila, ha en bra helg, för det ska jag absolut ha! :D

Puss Martina



En mycket gammal bild på mig, fast här är jag som gladast!

Kommentarer
Postat av: Jenny

:) du är kul och bra

2008-08-22 @ 21:57:01
URL: http://www.nogg.se/jennyjohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0