Dagen förs skolstart.

jappjapp, imorgon börjar skolan. Idag har jag köpt ett 12ämnes block som jag ska ha i skolan, både lättare och smidigare att ta med sig till alla lektioner. Någon kalender hittade jag däremot inte, det får bli skolans tills jag hittar en som jag vill ha.
Jag var hos Jenny en stund nu på kvällen, vi pallade äpplen till en äppelkaka. Mycket roligt, haha! Fifan, ingen är som vi. Ingen skulle göra som vi, sinnes ju... Var i alla fall tvungen att dra hem ganska tidigt vid 9 för att jag skulle käka, duscha och fixa i ordning till imorgon. Skönt att ha allt klart så man inte behöver börja böka med det imorgon bitti.. well done...

Nu är jag skapligt trött och ska nog gå och lägga mig så jag orkar upp i skaplig tid imorgon... Tåget går klockan halv 9 imorgon..

Sov gott och ha en fin kväll!

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0