borta bra men hemma bäst

Hejhej har varit hos mamma i drygt en vecka nu. Kom tillbaka till pappa idag, det var trevligt! Ska nog träffa jenny senare, hon kom hem från sthlm idag, och det verkade som om hon hade haft det väldigt bra...
I alla fall, jag var på kryssning med mamma, petra, niklas, min kusin och hennes mamma +3 kompisar till dem, det var i alla fall mycket trevligt. Men är dock väldigt trött nu, tror jaghar sovit för mycket nu när jag kom hem, över 12 timmar och det är för mycket för mig. Jag kan sova som mest 7-8 timmar för att det ska vara lagom för mig, annars blir jag övertrött eller trött för att jag har sovit för lite. Men det ordnar sig nog, hah!!

Just nu sitter jag och bloggar i min säng medans jag väntar på att maten ska bli klar, det blir grillad flöskfile, potatis, sallad och sås, MUMS JA! Det är riktigt gott. Men känner att jag börjar tröttna på grillat nu, det har blivit lite mycket, men man får ju aldrig nog av det förän man har grillad alldeles för mycket, okerj nu vet jag inte hur jag skrev. Nu ropar pappa att det är mat så nu ska jag äta sen drar jag vidare till Jenny, hörs senare ikväll eller imorgon. Ha en fin kväll!

Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0