bla bla bla. . .

Usch och blä, känner verkligen att jag håller på och bli sjuk. Fast när jag känner att jag håller på och bli sjuk så brukar det alltid vända och då brukar jag bli frisk, fast det händer ytterst sällan. Fast det är ju roligt när det väl händer, fast man vill ju inte att det ska hända. Men bara för att skolan börjar så ska väl jag drabbas av det där, hah! Peppar peppar ta i trä ska man väl säga då...

Jag började att kolla på en film, men jag fattade ingenting av den så jag stoppade filmen och nu sitter jag här och kollar runt lite, pappa har börjat med maten så snart är den klar, tack gode gud, jag håller på och hungrar ihjäl asså... Anyway, nu ska jag gå ut i köket och kolla om far min behöver någon hjälp. Vi hörs! Ha det bra.

Poss Martina.

Kommentarer
Postat av: Josefine

fin header på din blogg :)

jag har en frågestund i min blogg

fråga vad som hellst och du får ett ärligt svar.sorry om du inte gillade komentaren

kramar jossi

2008-08-16 @ 18:06:36
URL: http://jossefiiinee.blogg.se/
Postat av: Jenny

HAHAHAHHA, "josefine" skrev fin header på din blogg, hahahaha martina har ju förfan inte ens någon header på sin blogg? hahhaa vilket helcp :P

2008-08-17 @ 13:11:07
URL: http://www.nogg.se/jennyjohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0