biooooo...

Kom nyss hem från bion. Den var mycket bra! Vi kollade på Mamma mia, höh! Den var mycket bättre än förväntat. Tiden gick fort, när filmen var slut så kändes det som att den precis hade slutat... Nu är jag supertrött efter att ha setat i en minibiosalong som var fullsmackad, dock bara 35 platser, hah!! Nej, men ska alldeles snart stänga av datorn, måste bara kolla igenom allas bloggar och spela lite Mahjong till. Jag är fortfarande fast i det. Det är sjukt, men vad gör man? Det är ju roligt att spela...
Jag har ätit för mycket godis när jag satt där inne på bion så jag gav de sista till far min. Jag har märkt att jag har alltid en tendens till att äta så mycket att jag blir illamående, det var samma med Donken igår när jag käkade en och en halv Bigmac, det är inte bra. Måste träna på det där! Annars kommer jag se ut som en Bigmac om några år...Nejdå, ingen fara med det..

Nu ska jag kila runt lite på dem andra bloggarna sedan ska jag titta lite på tv med pappa och Brittmarie sen är det dags för sängen. Jag börjar 08.20 imorgon och slutar 09.20. Det första lektionen är Engelska och efter den ska vi egentligen ha Jumpa, men imorgon har vi ingen Jumpa så jag slutar 09.20, soft som fan! Men ni får sova så gott när ni väl ska sova. Vi hörs!

Puss Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0