äppelpaj med havregryn.

Tjo. Jag har nu kommit hem från skolan. Hann även med att göra en äppelkaka också.. Så nu står den i ugnen och ska bli klar. Jag hoppas denna är god, jag hade havregryn på, precis som Jenny hade på sin hemma hos sig.. Men ska jag erkänna ser den inte så god ut, den ser bara torr ut. Men man får väl hoppas på de bästa.. höh!

Skolan idag var helt okej, men jag var så satans trött! Hade 2 lektioner. Den första i Livsmedel och den andra var engelska, sen på slutet hade vi mentorstid. Det var en rätt skön dag!
Imorgon ska jag egentligen börja klockan 08.00 men vi har inget individuellt val så för min del så börjar vi klockan 13.20 imorgon och det är därmed den ända lektionen vi har. Svenska, surt att åka dit för en lektion, men vad gör man inte? Soft som fasiken med lite sovmorgon. Det kan behövas.
Nu ska jag vänta på att min äppelpaj blir klar sedan ska jag nog träffa Sofia ett tag, höh! Vi får se vad vi hittar på, något ska vi väl göra i alla fall. Eller så blir det bara chill precis som igår.. Man orkar nästan inte göra någonting om dagarna nu när man går i skolan, men blir så trött och utmattad. Well well.

Ska kila nu, kolla runt lite på dem andra bloggarna, sen ska jag ta ut min äppelpaj ur ugnen, sen ska jag smaka den, sen drar jag vidare till Sofia ett tag. Hörs nog senare ikväll!

Puss Martina


Jag tycker om dig ändå sista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0