äntligeen!

Jo, nu är det faktiskt så att imorgon ska jag hämta min mobil. Dem sa måndag, men jag väntade en dag extra för säkerhetsskull, hah!! Imorgon ska i alla fall jag och mamma åka in till stan och hämta min mobil, sen kanske vi kollar runt lite på stan efteråt, jag kom på att jag måste köpa nya kollegiblock. Min vän Sofia hade köpt några coola block som det stod "school is cool" på, haha, dem verkade gryma. Kanske ska satsa på dem. HAHA, nej men vi får se vad jag hittar :) Måste också köpa mig en loggbok eller en kalender så att jag håller reda på alla prov och läxor som vi har, det vore väl ganska så smart, well?

Idag var jag som sagt på kalas, det bjöds på smörgåstårta och klasskaka till efterrätt, det var mums vill jag lova! På torsdag åker jag också på kryssning, mycket trevligt måste jag väl ändå säga :)

Nej nu måste jag sova så att jag kommer upp imorgon, måste upp i bra tid så man får någonting gjort under dagen.. ha en fin kväll och sov så gott!

Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0