två dagar kvar..:)

Nu har jag skrivit början på min novell i alla fall, och jag är mer nöjd med den här än vad jag var med min förra som jag skrev. Den kändes helt kass, och den var säkert helt kass också. Jag ska nog börja med min andra uppgift på Svenskan också, det blir personsignalemente på en kändis :) Det ska bli roligt, men det är nog en svår uppgift, men de ska nog gå bra!

Just ja, i dag har min pappa och hans fru varit gifta i precis exakt 1 år, så pappa hade köpt jättefina blommor till sin fru, snällis pappa. Han tycker vi om mycket!! Grattis till er små snödroppar :D <3 Älskar er!

Är rätt trött, ska gå och ta något att äta för att sedan dyka i sängen, det ser jag fram emot. Tycker der ska bli extremt jätteskönt, ska först läsa lite andra bloggar som jag brukar läsa också sedan får det bli hopp i säng, det blir sena kvällar här vid bloggen, men de står jag ut med mer än någonsin. Blogg är mitt liv!! :D
Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi i morgon, för nu ska jag hoppa ner i sängen!

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0