sweet day...

hello sweeties, sitter här hemma hos min vän och skriver en liten blogg. Den här dagen har varit värst på länge, har varit sååååå trött och helt slut i kroppen, det är sjukt alltså! :S Jag har en massa att plugga den här veckan, både svenska och företagsekonomi, ska vara klar med massa uppgifter på svenskan, det är surt, men vad gör man? Man får hoppas att tiden går fort, för snart äre sommarlov :)

Jag har också shoppat lite nya kläder idag, det vart en tubklänning och ett linne från gina tricot och ett par leggings från H&M, sen vart det inte så mycket mer förutom att jag också köpte lite presents till mohiba som fyllt år, sen käkade vi lite också. Det var trevligt, trots att jag var så trött.. Men det är så att jag har haft shoppingabstinens ett tag och nu fick jag äntligen shoppa loss riktigt rejält, det har ju kommit så mycket nya snygga kläder ;D just love it! HAHA!

Nu ska jag kolla på Outsiders sen ska jag fara hemåt:) Måste plugga och så! jaja, skriver senare!!  Ha det bra.

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0