sorgligt sent

Klockan är nu en minut över 1, jag är sjukt uttråkad, men det gör ingenting för jag ska ändå sova snart!  Det ska bli riktigt skönt. Jag tycker mest om att lägga mig i en säng som är riktigt kall, och jag tycker mindre om att lägga mig i sängar som är varma och äckliga, usch!! Jaja, nog om det..
Jag ligger här i min säng och chillar och har det bra, jag har käkar smörgåstårta och äppelpaj i dag Mmmm, gött som fan! haha ;P nej men det är så att min syster har fyllt år och vi firade henne i dag hemma hos pappa, det var trevligt!  Nu har alla åkt hem, skönt haha vad elak jag är, nej men det är rätt skönt. Har varit full fart hela kvällen ju, men nu äre tomt på folk, helt öde. 

I morgon är det söndag, den tråkigaste dagen på hela veckan är allt man kan säga om den dagen. Det finns verkligen ingenting att göra, men för min del blir det bara att ta det lungt för jag håller på och blir sjuk i gen, har ju som sagt massa ont i halsen och en sju jävla förkylning, blää på de. Men det går väl över någon gång hoppas jag väl för det är hemskt att gå runt såhär...

Nej mina vänner, ska hoppa i säng nu, känns bra att man inte måste gå upp ocj borsta tänderna i gen för det har jag redan gjort. Vi hörs!

Puss Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0