sommarväder:)

ny dag i dag, och jag vaknade upp med att det var jättefint väder. Fast jag var så dum så jag försov mig litegranna så jag hann inte fixa i ordning mig, jaja det kommer väl nya dagar haha! Så skönt, i morgon är det den sista dagen på den här skolveckan, tack för de. Är så glad för de, haha jag behöver de verkligen.
Just för tillfället bloggar jag från min kompis laptop, det går finfint. Vi har pluggat hela 5 timmar i dag på sträck, det är sjukt långt för att vara jag. Men i dag var jag verkligen inne i pluggandet, trorts att det är ett väldigt tråkigt ämne men dte verkar som om desto tråkigare ämne det är desto lättare har jag för att plugga till det. HAHA! Det låter konstigt men vet vet, det kanske är så.. ;D

I morgon blir det som sagt prov då, i företagsekonomi, jag ser INTE fram emot det på något sätt. Det ä'r det svåraste och tråkigaste ämnet som har uppfunnits. BLÄ! men man får stå ut :D snart är det över.
Jag har också gjort klart alla mina svenskauppgifter som skulle göras till i morgon, det har varit en riktig pluggardag i dag känns det som och dem dagarna gillar vi starkt :D hahaha!!

Dagens outfit var följande: Ett par knäkorta lite hängande jeans från Vero Moda, ett gulligt vitt linne med knappar från Gina Tricot, en grå tjocktröja från Stadium.
En mycket varm dag, kändes precis som en jättevarm sommardag då man är på väg hem från skolan. Superskönt tycker jag...
Nej nu ska jag sluta skriva, har inte så mycket mer att berätta för er. Men kanske kanske uppdaterar lite senare, det beror på hur läget ligger till, kanske gör något annat.
Mmmmmmmmmmmmmm, det luktar såååååå gott här!!! Jag lovar, ni borde vara här och känna lukten av den underbara doften som sveper förbi mitt ansikte. JAG DÖÖR!!
Men ni får ha en jättebra kväll så hörs vi senare kanske! Annars i morgon. Ha en underbar kväll.

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0