Softa lite..

Nu har jag kommit hem från min systers kalas, eller ja dte var ju i och för sig ett tag sedan, har hunnit med en massa efter jag kommit hem. Jag har tankat på min mobil, pluggat, duschat och allt det har jag gort på ungefär 2 Timmar, det är soft. Haha!! Nej, men i morgon börjar jag klockan 10.00 så det är ingen brådska att komma i säng i dag i alla fall. :) Jag älskar sovmorgnar, man får sova lite extra och jag älskar när man vaknar i sängen sen somnar man om, MM, det bästa som finns ju:) Jaja, i morgon blire att dra till plugget, slutar klockan 14.20, om det är fint väder drar jag nog en glass efter plugget, kan inte bli bättre! HEHE.

Sen blir det nog också en massa plugg ochså, har en massahemuppgifter i svenskan eftersom vi inte har några lektioner i de ämnet så då får vi en massa hemuppgifter i stället, well well. Det fixar sig, jag ska skriva en kärleksnovell, nice! :)

Nej nu ska jag dra mig, ska kika runt lite, Ha dte så fins så hörs vi..

Ha en solig dag i morgon!

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0