skola imorgon och tröött...

Godmorgon allesammans, jag vaknade nyss! Har sovit exemplariskt inatt, men jag vaknar alltid så tidigt när jag går och lägger mig sent om helgerna, så det kanske inte var så bra att gå och lägga sig klockan halv 3 på en lördagskväll, men vad gör man när Mahjong tar upp hela kvällen, det är ju för härligt...:)

I dag blir det en chilldag, kanske drar till Jenny en sväng sedan om hon har lust, hon kanske kan komma och hämta upp mig. Sen blir det chill med Nardin om det blir tid över:D Hur som helst finns dte i alla fall någonting att göra idag som det vanligtvis inte brukar finnas på söndagar och glad är jag för det;D höhö!
Och hostan och förkylningen sitter kvar, dte är feeeeeeeeett soft ska ni alla veta som ine drabbats av det... NOT! haha.. Jag känner mig rätt underhållande idag, vad tycker ni?
Tänkte lägga upp lite dagens outfit, men jag orkade inte gå ända upp för trappan för att hämta kabeln till kameran så det får bli en annan dag som jag lägger upp dem. Men i går hade jag i alla fall på mig; En marinblå klänning med en söt rosett, ett par leggings, och sist men inte minst bar jag mina svarta älskvärda tygskor;D Jaop, det var de de. Undra hur man ska klä sig i dag, det får nog bli något enkelt, söndagar är också en dag då man inte orkar klä upp sig eller något.
I morgon är dte skola också, usch känner verkligen inte för det för vi har så mycket denna vecka och jag orkar verkligen inte med de, men man får kämpa på in i de sista, de ska jag göra i alla fall:) bara att plugga och plugga! hehe..
Nu ska jag gå upp och äta frukost, sedan ska jag klä mig och skicka ett sms till min älskade vän Jenny och frpga om hon har vägarna förbi mitt hus i dag för dte tror jag att hon har nämligen.
Men jag skriver senare alla små älsklingar.. Ha en bra dag!

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0