sexi, sexi sexi

Hello, tillbaka! Nu har jag kommit hem, sitter här i min säng och chillar. Jag är sugen på något att äta, men jag vet faktiskt inte vad. Jaja, kanske äter något lite senare :)
Som sagt, jag shoppade lite saker i dag. Det behövdes fräschas till med lite nya kläder i min garderob och lite hittade jag i alla fall. :) Jaa, i alla fall någon gång man kan gå på stan, ha pengar och hitta något. Soft till tusen!
Jag sitter här i min säng och är nästan överlycklig, inte vet jag varför men det bara är så, bra är väl det! ;D
Kanske är för att jag har så bra polare, eller bara livet i allmänhet;D Vem vet?!? jaja.

Ska börja skriva lite på min novell som ska vara halvklar på onsdag, får se hur det går,  jag har fetaste paniken över allt i skolan. Företagsekonomiprov, 2 inlämningar, 2 nationella prov, bransch- och produktkunskapsprov och hitala dit. ORKA är de rätta orden just nu! Jaja, snart är det slut. YEAAAAAAAA!:D
Är fett taggad nu, ska göra allt jag kan prestera i skolan och på ALLA prov:) Tänk vad nöjd man är över sig själv när allt är över, den dagen får man tacka sig själv för allt man gjort. Den dagen länktar jag till! jaja, den kommer,

Ska nog fortsätta att plugga nu så ja kommer någon vart, sedan ska jag ta en lång och varm dusch och sen blir det att hoppa i säng, det behöver jag just nu.
Men jag hoppas att ni alla haft en bra dag och att ni har en fortsatt trevlig kväll, vi hörs gott folk!

Puss Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0