sååå stressig vecka!!

ja, nu har man gjort lite behov. Dvs. pluggat klart alllt som jag ska, duschat, och kollat lite på tv, undra om man ska sova snart. Neje, är inte så värst trött faktiskt:P Jag brukar vara svintrött men det kanske bara är för att jag hållt i gång hela dagen.
Jag undrar om jag får sitta vid hennes dator, haha har inte ens frågat. Tog den nyss när hon gick på toa och gjorde någonting, typ duschade eller något ;P HAHA! nice,

I morgon är det Valborg, det betyder parta och leva livet. HAHAm det gör man ju varje dag. Men leva livet lite extra då, åhh jag är verkligen sämst opå att komma på saker att skriva! och då menar jag sämst, haha. Vissa saker vet jag inte ens varför jag skriver. men jaja, det blir nog bra ska ni se.
Hoppas att ni får en toppendag/kväll i morgon, för det skall jag ha! har inbte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra ön, men det visar sig. ha en fortsatt trevlig kväll

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0