(miss)lyckad

Tjena mors, var ett tag sedan jag skrev här, men nu är jag på G i gen. Och det är ni alla läsare väl glada för, haha "alla", vad komiskt det lät. Men så är dte när man är i sin drömvärld hela dagarna, jaja.

Har haft på tok för mycket i skolan på ststonde, de tar kål på en som fan. Deppigt har det också varigt, inte undra på med allt som vart i skolan. De är sjukt jobbigt, men det är så att gå i skolan.

grymt skönt med sommarlov snart i alla fall, så man får chilla bre och ta det lite lungt. Det är jag verkligen värd känner jag, jag ska softa som fasiken. Har redan planerat en del saker jag ska utföra under sommaren! Ni ska få ta del av dem också här nedan:

- Åka till London
- Åka till Danmark
- Åka till Gotland
- Sola& bada.

Det är säkert en massa andra saker också på vägen som man planerar sådär, lite småutflykter osv.

Just för tillfället är jag väldigt sur på min platsmamma som är jättesur på mig för att jag snott hennes silvershampoo som hon inte ens använder, men men hon är ju som hon är. Fast emellanåt kan hon vara riktigt sjysst trots att hon blir sur för att jag snott hennes silvershampoo, fast det gör inget, jag är ju lite småpuckad.

På tal om hur dagen har varit har min dag varit helt otroligt härlig för solen har ju tittat fram i dag och det har varit så skönt väder, dock har jag haft det väldigt stressigt med 2 stycken inlämningar som skulle vara inne i dag. Och eftersom jag är så snabb och flitig som han jag i tid, jag är bäst på tal om ingenting)..

jaja, en ganska så lång blogg och det finns ju en förklaring till varför. haha! Jag hoppas att ni njuter av att läsa min långa och härliga blogg som jag har ansträngt mig att skriva nu.

Skrivet av Martina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0