en lördag på verandan:)

Härligt väder i dag i gen, och detan inte bli bättre! Jag sitter här på våran altan i hammocken och softar, det är så skönt att kunna sitta ute med sin dator, mm! så äre. Jag kom hem från jenny i dag, vi hade det trevligt i går med en massa mat och prat. Senare gick vi över till robin, kollade på Talang 2008 sen satt vi bara och snackade om allt typ... snart kommer min bästa vän Sofia hit, vi ska käka smörgåstårta och en massa gott:D haha!! Det ska bli roligt, haha!
Jag har fått ont i halsen och så är jag förkyld, det är inte roligt vill jag lova, men om man tänker på andra saker som är värre så är inte det här saken någonting. :)
Snart är det sommarlov, och det är inte alls långt kvar drygt 1 månad :D jag slutar den 4 Juni medans dem i andra i Hallsta slutar den 13 eller den 14 Juni. För er som undrar så går jag i skolan i Västerås men jag bor i Hallsta, så jag pendlar varje dag men det gör ingenting för det är rätt soft att pendla, haha nej men det är segt i längden, hähä!

Nu ska jag inte skriva något mer för jag har inget mer att tillägga..

Ha en bra kväll:D

Puss Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0