en kort vecka...

morgon är det måndag men veckan består endast av 3 skoldagar denna vecka, det ska bli sååå skönt. På onsdag är det valborg, skojjigt! Det känns fortfarande inte som om jag riktigt bestämt vad jag ska göra fast jag nästan har allt inplanerat, fast jag vet inte riktigt. Det visar sig när dte är dags, någonting hittar jag säkert på med mina vänner...

Jag kom nyss hem från Jenny, vi båda var jättetrötta så vi gjorde inte något särskillt, vi låg och snackade och typ halvsov efter denna långa helg. haha!! Men det var vi värda, sen bestämde vi oss för att basta så då gjorde vi det, det var helskönt. Fast jag fick en sju jävla huvudvärk efter ett tag, inte vet jag varför. Men den börjar gå bort nu, kanske för lite sömn under denna oändligt långa helg? ja vem vet..Men det var inte värre än i förrgår då jenny och jag provade på oss en grej som gav oss bakslag HAHAHAHA!! vi är roliga vi. " det känns som att det är flera stenar som bara vill neråt" hahahahaha!! Ja dte finns helt enkelt inga som vi.

Jag har blivit väldigt förtjust i Mahjong, jag sitter och spelar det 24/7 när jag väl sitter vid datorn, det är ungefär som när Sofia sitter och spelar röj, en jävla galenpanna som sitter och spelar röj varenda eviga minut, är rädd att jag ska bli likadan innom Mahjongfrånten där, men det är nog ingen orsak ska ni se mina vänner... Men rätt som det är s sitter jag väl där, lite svår att dra mig i från Mahjong. Ja, men strunt samma. Man lever faktiskt bara en gång, så man ska göra något eller massa galna saker medans man kan:D Det tycker jag i alla fall..

Jag börjar klockan 08.10 i morgon, måste komma i säng i skaplig tid i dag alltså. Annars kommer jag att vara så jäkla trött i morgon och det orkar jag inte med. Jag vill vara pigg och alert precis som min farmor!! :D HAHA. Nej, nu har jag faktiskt ingenting mer att berätta för er mina vänner, kanske uppdaterar lite senare om jag hittar på något roligt att berätta för er som läger min blogg. Som jag sagt tidigare här i bloggen, jag tror inte att det finns så många som läser min blogg för det är så otroligt tråkig :D Fast vad vet jag vad mina andra läsare tycker. JAJA!
Ha en bra kväll!

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0