BÄSTA DAGEN!

I dag är det den bästa dagen, det känns som fredag trots att det är Onsdag. men jaja, är i alla fall ledig i morgon och på fredag också. Är såå skönt. Jag kom hem för drygt en halvtimme sedan, och ska snart hoppa in i duschen för att senare fara vidare till Sofia där vi sedan ska fara vidare till Felicia och grilla, det blir asgött:) HEHE! Hoppas på en väldigt trevlig kväll i alla fall, hoppas att alla är peppade till 1000% hehe, jag är det, i alla fall nu.

Ja, jag ska som sagt grilla kyckling i kväll, det ska bli asgott, det blir potatissallad till, och kanske sallad också, :D Fett nice!!

I dag var en lugn dag i plugget iaf, hade Företagsekonomiprov som gick rätt bra faktiskt ;D Det gick bättre än förväntat, och jag är glad för det. Och hade bara 3 lektioner som gick asfort.
Efter plugget drog jag ner till stan med några vänner där jag senare tog tåget hem till lilla Hallsta, :P Jag skulle egentligen till Västerås i dag, men nej har knappt några pengar osv, men det hade varit roligt det också, det får bli en annan gång :) Nej mina vänner jag ska ta och röra mig till duschen nu så att jag inte får stressa allt för mycket till Sofia, haha. Jag kanske skriver senare om jag hinner. Annars får ni ha en jätte underbar kväll för de ska jag garanterat ha! :D

Puss Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0