ännu en solig dag.

Ja, va ska man säga. Jag ber om ursäkt att jag inte skrivit på ett tag, Jag har varit lite upptaget. Har inte varit hemma fören i förrgår och jag har haft en massa plugg och grejer. Det är mycket i slutet av terminen, och mer blir det väl... i tvåan. Haha jag känner mig som en jävla tönt när jag skriver det här;"jag ber om ursäkt att jag inte skrivit på ett tag". som om någon skulle bry sig lixom, men men!! HAHA, jag har ett roligt liv jag..

I dag är det sunny day och de gillar vi ;D haha, jag kom hem från pappa i dag har varit hos mamma i en vecka nu! skönt att vara där också, jaja veckan har i alla fall gått sjukt fort, och det är på måndagen man tänker" nej nu är helgen slut och det kommer dröja jättelänge till nästa helg kommer i gen, men sen går dagarna på och det är torsdag sen fredag, grymt skönt :D

Jag ska snart åka hem till en kär vän som jag nämligen känt i dryga 14 år:D så himla ballt alltså!:D eller vad tycker ni? Jag tycker i alla fall att dte är helcoolt, :) jaja! Nog med det, ska fixa till mgi lite smått, eller vadå fixa till mig jag ska snacka lite med pappa och min plastmamma, haha!! Ja, jag är trött och snackar i nattmössan som ni säkert ser :P hehe. Men jag kanske skriver mera i kväll, ni får ha en toppenhelg så ses vi:)

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0